برش لیزر فلزات در شیراز

ما در مجموعه آریا لیزر صدر، همواره کوشیده ایم تا برترین ارائه دهنده خدمات برش لیزر فلزات در شیراز باشیم و در این مجموعه با تکیه بر فناوری پیشرفته در زمینه برش فلزات با لیزر سرویس های با کیفیتی را در اختیار کارفرمایان گرامی قرار داده ایم. برای آشنایی بیشتر با موضوع برش لیزر فلزات در شیراز با ما همراه باشید تا به معرفی این سرویس ها بپردازیم.

درباره برش لیزر فلزات در شیراز چه می دانید

برش فایبر لیزر فلزات در شیراز به عنوان یک تکنولوژی نسبتا نوین است، که با کمک آن میتوان بر روی متریال های گوناگون ( انواع فلزات حتی فلزات بازتابنده) به وسیله ی اشعه ی لیزری برش های مورد نظر خود را اجرا کرد. فرآیند برش لیزری به وسیله دستگاه ها به این شکل است که به کمک نازل دستگاه اشعه ی لیزر بر روی جسم مورد نظر تابیده و این فرآیند موجب می شود، که قسمت مورد نظر توسط اشعه برش داده می شود. دستگاه های برش لیزر فلزات انواع مختلفی دارند. طراحی این دستگاه ها به شکلی است که به وسیله یک ژنراتور لیزر تولید می شود و با کمک فیبر های نوری و نازل برش پرتو لیزری برای برش فلزات ایجاد می شود.

 

دستگاه های برش لیزر فلزات در شیراز

ما در شرکت آریا صدر شیراز از دستگاه هایی استفاده می کنیم که کمترین تلرانس برش را داراست. و همچنین هیچ گونه پلیسه و تغییر رنگ را روی قطعه به جا نخواهد گذاشت. دمایی که برای برش لیزری فلزات نیاز است 1100 درجه سلسیوس است که امکان هرگونه گاز رسانی را به وجود می آورد. نکته ی قابل توجه اینکه فرایند گازرسانی به متریال ها در کنار عملیات ذوب نقش مهمی را در فرآیند برش لیزری ایفا می کند.

در زمان برش پرتو های لیزر ایجاد شده که این امر موجب ایجاد برش های صاف و مناسبی خواهد شد. برش لیزری به شکل یک برش بسیار نازک و ظریف است که نسبت به روش های دیگر بسیار دقیق، باکیفیت و صاف است. با استفاده از دستگاه برش لیزر فلزات در شیراز می توانید انواع فلزات را برش دهید. می توانید با استفاده از این دستگاه ها همه ی مدل فلزات را با ضخامت چند میکرونی تا ورق های ۲۰ میلی متری را برش بدهید.

خرسندیم که اعلام کنیم که ما در مجموعه آریا لیزر توانایی برش لیزر فلزات بازتابنده ( آینه ای ) را داریم. و این امر یکی از مزایای کوچک مجموعه ما نسبت به سایر رقبا میباشد.

مزایایی برش لیزری فلزات در شیراز چیست

برش لیزر

معمولا این نوع برش را برای فلزاتی تا ضخامت ۲۰ میلیمتر استفاده می کنیم. استفاده از این نوع برش باعث می شود که برش های مورد نظر به شکل کاملا حرفه ای و با دقت بالایی انجام بگیرد و به این ترتیب برش فلزات در انتها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند شد.

با استفاده از برش لیزری می توانیم بر روی فلزات طرح ها و نقش های زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کنیم دستگاه های مربوط به برش لیزری ما طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است و مجهز به یک سیستم بسیار مدرن، پیشرفته و فوق العاده است. معمولا این دستگاه ها بدون نیاز به هدایت و کمک هیچ اپراتوری امکان برش را در اختیار شما خواهند گذاشت.

همان طور که قبلا اشاره کردیم  قسمت اصلی فرآیند برش لیزری فلزات بدون دخالت اپراتورها انجام می پذیرد، این برش را می توانیم برای برش دادن استیل به کار ببریم و به کمک آن قطعات مختلفی از جمله قطعات تزئینی را بسازیم. دستگاه هایی را که ما برای برش استفاده می کنیم از بهترین نمونه های موجود است که می تواند عملیات برش را بدون نیاز به حضور اپراتور انجام بدهد. با استفاده از این دستگاه ها کاربران می توانند قطعات فلز را به قطعه های بسیار کوچکی برش داده و طرح های بی نظیری را ارائه کنند. در اکثر روش هایی برش های لیزری مراحل وقت گیری وجود دارد که با استفاده از این دستگاه های جدید  این مراحل حذف شده باعث شده که سرعت کار بالا برود.

  • با استفاده از روش برش لیزری پس از برش زدن فلزات آثار سوختگی و ساییدگی بر سطح فلزات مشاهده نمی شود.
  • با استفاده از این روش ویژگی های شیمیایی و خواص فیزیکی فلزات حفظ به اندازه نسبتا زیادی حفظ می شود. با کمک این روش های در برش لیزری مشاهده می کنید که اشعه ی لیزر به شکل کانونی بر روی سطح فلز قرار گرفته و با هدایت پرتو های لیزر بصورت موضعی و سریع به قطعه مورد نظر باعث جلوگیری از بالا رفتن دمای قطعه کار و به همین علت به میزان زیادی خواص قطعه فلزی مورد نظر حفظ می شود.
  • دستگاه های پیشرفته ای در این زمینه وجود دارند که به کمک برنامه های نرم افزاری فعالیت می کنند به این ترتیب که طرح مورد نظر کاربران بر روی دستگاه آپلود می شود و بعد از آن دستگاه با استفاده از لیزر طرح یا نقش مورد نظر را به سادگی و با ظرافت هر چه تمام تر اجرا می کند.
  • در روش برش لیزری فرآیند مورد نظر بدون هیچگونه اعمال فشاری انجام می شود به این ترتیب قطعه ی مورد نظر شما عاری از هرگونه آثار ضرب دیدگی، له شدگی و کج شدگی خواهد بود. در دیگر روش های برش فلزات مشاهده می شود که قطعات فلزی متحمل فشار بالایی می شوند که علت آن نیز ثابت نگه داشتن قطعه در زمان برش است. این فشارها موجب می شود که قطعات در هنگام برش کاملا کج شوند.
  • دستگاه هایی که برای فرآیند برش لیزری فلزات در مجوعه آریا لیزر واقع در شیراز مورد استفاده قرار می گیرد از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.