تراشکاری cnc  در شیراز

 

اگر به دنبال خدمات تراشکاری cnc  در شیراز هستید، مشاورین ما در ساعات کاری همیشه پاسخگوی شما هستند تا قبل از ثبت سفارش در مجموعه آریا لیزر، واقع در شیراز، با مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات فنی و مالی شما هیچ ابهامی را در زمینه تراشکاری cnc  در ذهن شما ،باقی نگذارند.

تراشکاری cnc  یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در شرکت آریا لیزر واقع در شیراز است. کاربرد تراشکاری cnc  بسیار متنوع است اما به عنوان شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنایع نظامی

نساجی

بسته‌بندی پتروشیمی

قطعه سازی

قالب سازی

 

استفاده از دستگاه‌های بروز در شرکت آریا لیزر شیراز موجب کیفیت بالای قطعات تولیدی و دقت اجرا قابل توجه در این مجموعه گردیده است. که طبعا رضایتمندی کارفرمایان آریا لیزر را در برداشته است.

شرکت آریا لیزر توانایی تولید قطعات با متریال های خاص (اینکر، ck و… ) به وسیله تراشکاری cnc را داراست. آریا لیزر در پاسخ به نیاز کارفرمایان خود توانسته ماشن آلات cnc را شامل تراشcnc ، فرز cnc ، خم cnc و برش لیزر فلزات را در مجموعه خود واقع در شیراز گرد آورد؛ تا با تکیه بر این تجهیزات و اپراتورهای متخصص خود تولید قطعات پیچیده را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند.  در این مقاله تمرکز ما بر روی خدمت تراشکاری cnc است.

تراشکاری cnc چیست؟

به بیان ساده تراشکاری cnc ، بهره‌گیری از دستگاه تراش با کنترل عددی رایانه است که این امر موجب افزایش دقت قطعات تولیدی و حذف خطاهای انسانی از روند تولید می‌شود. کاربرد عمده دستگاه تراش cnc در صنایع حساس و دقیق است. دستگاه تراش cnc  قادر است تا برش‌هایی را با حداکثر تلرانس ۰.۱ میلیمتر برای شما ایجاد کند. قابل ذکر است که تولید قطعه با دستگاه تراش cnc  به شکلی است که قطعات تولیدی توسط این روش نیازی به بازبینی مجدد و یا اصلاحات تکمیلی ندارد و مستقیما قابل ارائه است. البته  که کنترل کیفیت در مجموعه آریا لیزر مجددا انجام می‌شود.

 

اگر به دنبال خدمات تراشکاری cnc  در شیراز هستید؛ مشاورین ما در ساعات کاری همیشه پاسخگوی  سوالات شما در زمینه تراشکاری cnc  هستند.

تراش CNC در شیراز

تراش CNC در شیراز

مهارت های لازم برای کار با دستگاه تراش cnc

تکنیسن‌های دستگاه تراش cnc باید توانایی‌های زیر را دارا باشند. که ما در مجموعه آریا لیزر در شیراز سعی در جذب زبده‌ترین آن‌ها نموده اییم.

 

شناخت کامل نرم افزار دستگاه تراش cnc

آشنایی با نحوه عمل کرد محورهای دستگاه

تسلط بر علم شناخت مواد و به دنبال آن شناخت نحوه برش آن‌ها.

آشنایی با روش‌های نگهداری ، سرویس و تنظیف دستگاه

آشنایی و اجرای اصول ایمنی هنگام کار با دستگاه

آسنایی با قطعات مختلف دستگاه تراش cnc  و کاربردهای آن در سیستم.

آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی مربوطه مانند کورل‌دراو، 3dmax  و…

 

 

برخی از خدمات ما که مربوط به خدمات تراشکاری cnc  است به شرح ذیل است:

 

مهندسی معکوس و تولید قطعات دقیق

تولید و طراحی قطعات پیچیده

خدمات سری تراشی cnc

تراشکاری cnc برای تولید قالب‌های خط تولید

 

تفاوت تراشکاری cnc با تراشکاری معمولی

 

اگر بخواهیم شاخص‌ترین و مهم‌ترین مزیت تراشکاری cnc را بیان کنیم بی شک به یک جمله می‌رسیم:

دقت بسیار بالا و یکنواخت سری تراشی.

تمام فرآیندی که با دستگاه تراش انجام می‌شود، ازقبیل :

روتراشی

پیشانی تراشی

داخل تراشی

مته کاری

با دستگاه تراشکاری  cnc نیز قابل انجام است اما با دقتی بسیار بالاتر.

 

جنس ابزار تراشکاری  cnc چیست؟

 

معمولا ابزارهای تراشکاری دارای شکل و ویژگی‌های مختص خود است که ما در ادامه راجع‌به آن بحث خواهیم کرد. در خدمات تراشکاری cnc  ، جنس ابزار کار بسیار مهم بوده و از پایه‌های اولیه کار است. ابزار تراشکاری به نسبت متریال مورد تراش قرار گرفته انتخاب می‌شود و باید دارای مقاومت حرارتی ، مقاومت در برابر سائیدگی و … باشد تا بتواند جنس مورد نظرمان را با باالاترین کیفیت و کمترین زمان تراش دهد.

ما در شرکت آریا لیزر واقع در شیراز با بهره‌گیری از علم شناخت مواد، متناسب با متریال شما، بهترین ابزارهای برش را به خدمت می‌گیریم تا همواره شاهد با کیفیت‌ترین خروجی از مجموعه تولیدی خود و جلب رضایت شما کارفرمای عزیز باشیم.